2016年7月24日 星期日

Mountain Rose Herbs

昨天收到呢件包裹,完全深深親會到出外靠朋友呢句說話既。。。。。珍貴🙇

經常有客問,你既手工皂成份,同其他店差不多,點解甘貴多架?? 對於口直心快既我,真的不懂得如何回答,才叫做相對地比較有禮貌😑

小店堅持用靚料,成本已經比在美國/澳洲既用家,多了國際快遞呢一項支出,人地只要付本土運費,而我就要付多一程送往香港。仲要呢兩間店完全不做海外市場,無朋友/親人幫忙接貨,根本無辦法買到手。

呢六件貨,單單是運費都要USD 160,接近貨價總數2/3價錢,而我只是小本製作,根本無得同有廠有舖既店相比。我買500ml,人地買5L或甚至一個大油罐甘買,價錢一定平平平平平過我好多😫

沒有留言:

張貼留言